Kód kurzu: 0103161
Lektor: Mgr. Lenka Polášková
Doporučeno pro: ředitele/ředitelky MŠ, ZŠ a jejich zástupce/zástupkyně, zástupce/zástupkyně zřizovatelů, pracovníky dětských skupin
Účastnický poplatek: 1000 Kč
Zveme nás na pilotní webinář, který se specializuje na propojení problematiky managementu škol a marketingu. Zcela unikátní, zohledňující specifika vyplývající z praxe škol. Rovina managementu znalostí a oblast marketingové komunikace klade v současné době mimořádný důraz na nezbytnost rozšiřování kompetencí vedoucích, pedagogických pracovníků, napříč všemi typy a stupni škol a samozřejmě také školských zařízení a nejen to, důležité jsou tyto kompetence také u studentů různých typů oborů zaměřených na pedagogiku. Webinář poskytne metodickou podporu v oblasti kroků směřujících ke zlepšení, vyšší efektivitě a dosahování cílů v rovině managementu a základů marketingové komunikace. Segment školství je naprosto specifický a nelze tedy uplatňovat všechny nástroje, které by byly relevantní v segmentu obchodu, služeb a podnikání. Cílem je účastníky inspirovat, sdílet a podporovat a současně poskytnout dostatek prostoru pro zamyšlení k řízení směřujícím „ke změnám“ a strategii „učící se organizace“. Školství je v rovině sdílení know-how stále na své pomyslné startovací čáře.
Témata:
Dozvíte se jak:
- Připravit výchozí, strategickou analýzu.
- Jak pracovat s variabilitou propagace a její možnosti v segmentu školství.
- Si dát pozor na rizika, možnosti a limity reklamy.
- Jak důležitá je public relations (vztahy s veřejností).
- Pracovat s konceptem obsahu webové prezentace školy.
- Pracovat s marketingovým mixem.
- Proč je užitečné se i v „běžné“ mateřské nebo základní škole orientovat v základech marketingu.
Poznámka: Webinář proběhne v prostředí MS Teams, odkaz k připojení bude přihlášeným účastníkům zaslán den před konáním akce na email uvedený v přihlášce. Vzdělávací program je možné hradit ze šablon OP JAK.