Kód kurzu: 1628361
Lektor: Mgr. Marie Komárová
Doporučeno pro: učitele ZŠ, gymnázií, SOŠ, SOU, vychovatele školských zařízení, speciální pedagogy
Účastnický poplatek: 2000 Kč
Účastníci kurzu budou seznámeni s tím, jak pracovat se žáky s diagnózou, jakým způsobem posoudit jejich již dosaženou technickou úroveň (zvláště když přejde z jiné školy). Metody: stanovení úrovně čtení, zraková paměť, zrakové rozlišování, sluchová paměť, sluchové rozlišování Jaká na základě toho zavést podpůrná a vyrovnávací opatření (organizace výuky, zásady komunikace, zadávání instrukcí, krátkodobé x dlouhodobé úkoly, motivace) a sestavit mu efektivní IVP tak ,aby byl skutečně přínosný pro samotné žáky a využitelný pro pedagogy Obsah: - rozdílné pohledy na diagnózu ADHD - temperament versus postižení - metody zvyšování schopností koncentrovat pozornost - relaxační techniky - agresivita a ADHD - nastavení pravidel a hranic
Poznámka: Vzdělávací program je možné hradit ze šablon OP JAK.