CCV Pardubice

    Posilování vlastní váhou těla
 Kód akce: 1209101 
 Název akce: Posilování vlastní váhou těla 
 Termín konání: 20.listopadu 2019 od 09:00 
 Rozsah akce: 4 vyučovací hodiny
 Místo konání: CCV Pardubice, Mozartova 449 
 Popis spojení: MHD č. 2, 6, 9, 13, 18 - zastávka Polabiny, Kpt. Bartoše  
 Stručný obsah: Seminář bude obsahovat zásobník cviků vhodných pro procvičení celého těla. Cvičení rozvíjející celkové správné držení těla a kondice. Cviky prováděné vlastní váhou těla s využitím vhodných pomůcek, které zpestří cvičení, aby děti více bavilo. - Cviky prováděné vlastní váhou těla pro zpevnění svalů – inspirace pozicemi cvičební techniky pilates, bodyforming a jóga - Zásobník cviků na zádové svaly, stehenní svaly, břišní svaly - Využití vhodných cvičebních pomůcek a náčiní pro děti – over bally –malé měkké míče, step stupínek nebo lavička, heavy bally – malé zátěžové míčky, dynamické gumičky dyna band - Nápady na sestavení kruhového a kondičního tréninku pro děti  
 Doporučeno pro: učitele 2. stupně ZŠ, SŠ 
 Lektor:  Gabriela Bašková, zakladatelka Aerobic clubu hip hop
 
 Garant: Leona Mašková 
 Účastnický poplatek: 700 Kč 
 Tematická náplň: Seminář bude obsahovat zásobník cviků vhodných pro procvičení celého těla. Cvičení rozvíjející celkové správné držení těla a kondice. Cviky prováděné vlastní váhou těla s využitím vhodných pomůcek, které zpestří cvičení, aby děti více bavilo. - Cviky prováděné vlastní váhou těla pro zpevnění svalů – inspirace pozicemi cvičební techniky pilates, bodyforming a jóga - Zásobník cviků na zádové svaly, stehenní svaly, břišní svaly - Využití vhodných cvičebních pomůcek a náčiní pro děti – over bally –malé měkké míče, step stupínek nebo lavička, heavy bally – malé zátěžové míčky, dynamické gumičky dyna band - Nápady na sestavení kruhového a kondičního tréninku pro děti Vzdělávacím cílem je zpestření výuky tělesné výchovy o nové sportovní principy, motivace dětí ke zdravému sportování a vnímání svého těla, naučení správných a zdravých pohybových návyků, vytvoření dobrého základu kondice pro zdraví na celý život.  
 Poznámka: